Site: Blog personal |

 



Dedicat a Gem !

Primero de todo disculpad a todas aquellas personas que puedan no entender este texto. El hecho que haya escrito este texto en catalan se debe a una razón de principios y desde aquí quisiera transmitir mis más sinceras disculpas. Dicho esto procederé a relatar la entrada del blog en catalan.

Arrel a anteriors entrades del blog, en les quals faig referència a certes persones, i sota petició d´una d´aquestes, aquesta nova entrada, la vull dedicar a una persona molt especial que sens dubte ha marcat un abans i un després en la meva vida.

Curiós es aquest món, en el qual les relacions van i venen en diferents estats i formes, a vegades més afectives i a vegades més fredes, on els sentiments més instintius i naturals floreixen amb tota la seva força i naturalitat. Dic tot això, perque en algun moment i quan vaig conèixer a aquesta persona, vaig veure de seguida que no pasaria per davant meu i s´aniria de la mateixa manera que ho fan la resta de la gent que et pasen al llarg de la nostra vida.

Sense que sigui cap mena de lloança aquesta entrada del blog,no tinc cap mena de dubte en destacar la naturalitat com a persona, la bondat, l´amistat i sobretot amics dels seus amics. És especial aquesta persona ? si que ho és. Potser, en el seu moment, vaig fer una pasa malament, i al tornar enrera aquesta pasa, han sigut moltes les dificultats trobades per intentar recuperar aquest vincle tan especial.

Hi han hagut moments per tot, bons i dolents, però el que és molt important es sapiguer que en tot moment em trobaré a una persona que de cap a peus reflecteix la humanitat que en aquest món tant poc es troba.

Sempre estaré agrait al seu esforç i la seva ajuda, perque ser agrait en aquesta vida plena de obstacles és veure i comprendre que la vida és un camí llarg, sinuós, i que fer front a tot això sense comptar amb ningú pot esser una tasca feixuga i complexe.

Gràcies de nou Gemma !! volies una entrada en el blog ? doncs ja la tens reina !!! jejeje. Tant sols dir-te allò que pots comptar amb mi per qualsevol cosa i que malgrat tot saps que et tinc un carinyo molt especial !!!

Mil petons !!

Nota: ja veus que aquest cop no he tret cap petó !!!

posted by Pablo @ 13:59,

5 Comments:

At 26 de febrero de 2007, 15:00, Blogger MaNU said...

Casi me emociono.....Suerte que me he controlado a tiempo :)

Enhoabuena a los dos por esta gran amistad que teneis!!

Un abrazo Pablo!

Un petonàs Gemma!

Manel

 
At 27 de febrero de 2007, 10:09, Anonymous Anónimo said...

Bufff Pablo, m'he quedat sense paraules... no sé que dir, m'ha agradat moltissim!

Tu saps bé que per arribar al moment on estem ara, hem hagut de passar unes quantes coses, i no totes agradables, però tot i això, em considero molt afortunada per haver-te trobat. Tu també ets una persona molt especial i important per a mi.

Sempre em tindràs al teu costat carinyo!

Al igual que el Manel m'he emocionat... i molt!!! Un altre petonàs per tu Manel!

Gràcies per ser com ets Pablo.
Mil petons!

Gemma

 
At 27 de febrero de 2007, 10:11, Anonymous Anónimo said...

Per cert!! M'encanta la foto!!! estem divertits no?

Mil petons més!!!

Gemma

 
At 28 de febrero de 2007, 8:23, Anonymous Anónimo said...

Que maco Pablo això que acabes de fer! Acabo de llegir aquesta entrada del teu blog. La veritat és que descrius a la perfecció a la Gemma, jo tinc la sort de coneixer-la de fa uns quants anys i és una amiga que sempre he tingut al meu costat, para lo bueno y para lo malo!Para los grandes momentos de fiesta como en Boí Taüll o momentos Confessions-Clami de nuestra querídisima asesina-pollas-Lur! Gem, un petò molt fort del teu osi petit!

 
At 19 de abril de 2007, 2:50, Anonymous Anónimo said...

Tu siempre tan grande Pablo!!!

Great!!!

Robert

 

Publicar un comentario

<< Home